On-line gyerek, on-line szülő, on-line család

2020.04.24
online-minden
online-minden

Évtizedekkel ezelőtt tanultam a globalizációról. Volt belőle vizsga is:) Most értettem meg, hogy mit is jelent, amit akkor tanultam.

Működnek a dolgok. Van munka, van iskolai oktatás, házhoz rendelhetem a boltból a tejet.

Globális megoldások. Globális vállalatok. Globális dilemmák. Globális válaszok.

Sok magányosság van benne. Most. Nekem.

Gyorsan alkalmazkodtunk az új helyzethez.

Mégis hogyan tudom megtartani az intimitást a családban, ha az on-line tér teljesen befurakodott az életünkbe?


Solymár Dóra írása 

© 2020 DARE. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el