Lehetett volna másképp

2020.06.10

Ha már jó ideje együtt élsz magaddal, megvan az esélye, hogy közelebbi ismeretségbe kerültetek. Jó néhány éve volt, amikor először szembe jöttem magamnak.

Ma voltam egy beszélgetésen, ahol arról beszéltünk, hogy önmagunk hiedelemrendszerei, a magunkról alkotott kép mennyire árnyékolhat le más dimenziókat is belőlem. Így sok erősségem nem tud felszínre kerülni. Kevesebb tanulásban, kevesebb örömben lehet részem.

Néhány hónapja megint szembe jöttem magammal. Ez most egy kellemesebb találkozás volt. Hamarabb felismertem, hogy kevesebb örömet engedélyezek magamnak. Tehát tanultam. Köszönöm annak, aki újra megmutatta.

Forrás: Canva
Forrás: Canva


© 2020 DARE. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el